Basszus, anya lettem!

Basszus, anya lettem!

2019-es tervek - a nagy kaland most fog kezdődni

2019. január 01. - realmommy

2019 lesz az eddigi legizgalmasabb évem, tele olyan tapasztalatokkal, amikben eddig még csak közel sem volt részem! Nagyon várom ezt a szuper évet, és vannak már terveim arra vonatkozóan is, hogy hogyan lesz majd abszolút felejthetetlen.

Terveim 2019-re, hogy a mindennapjaink még jobbak legyenek:

  • továbbra is folytatom a 160 g-os szénhidrát diétát, a lehető legszigorúbban betartva, hogy amíg a baba bent van addig is minden rendben legyen, majd pedig miután megszületik, a lehető legegészségesebb anyukája tudjak lenni
  • még jobban megismerni a szénhidrát diétát és sokkal több zöldséget és gyümölcsöt szeretnék fogyasztani, lehetőség szerint mindig többet mint a napi 5 adag, és törekedni a heti 2x húsmentes napra
  • keresek kismama tornát, lehetőleg a lakóhelyünkhöz, és nem pedig a munkahelyemhez közel
  • ameddig egyben vagyunk, addig lehetőleg többet, de miután megszületett a baba, utána is igyekezni fogok minden nap legalább annyit rászánni az angol nyelvre, hogy elolvasom az 5 perc angol napi email leckéit (kb. 10-15 perc elfoglaltság, szóval optimista vagyok, hogy ennyi bele fog férni :) és egyébként nagyon hasznos, meg ingyenes)
  • napi 1 óra séta - most különösen fontos a cukrom és a súlyom miatt, és amint sétálós állapotban leszünk a babával (ami nem tudom mikortól van, gondolom azért kell pár hét a szülés után, de majd utánanézek), akkor is jót fog tenni ennyi laza mozgás és kimozdulás
  • kimozdulás - nem szeretnék abba az állapotba beleesni, hogy miután megszületett a baba, csak itthon fogunk ülni, elszakadunk a világtól és kicsit bele is fásulunk a sok hónapos itthon ülésbe. Biztos vagyok benne, hogy egy pisi babával nem lesz könnyű, és már megtanultam, hogy nem szabad semmiről azt gondolni, hogy tudom hogy fog ez menni, de szeretném azt gondolni, hogy a természetesen felmerülő nehézségekkel (mint pl. hogy könnyebb otthon pizsamában túlélni ezt a minden várakozást felülmúló időszakot, mint naponta felöltözni és még ki is mozdulni), szóval hogy ezekkel valahogyan majd együtt megküzdünk, a férjem, a baba és én. Arra gondoltam, hogy keresek pár babás programot a környékünkön: baba torna, baba klub, babaúszás, ringató, stb. Azt gondolom, hogy ezek nélkül is fel tud nőni egy kisbaba és nem lesz semmilyen hátránya, de látom azt is, hogy ezeknek milyen fontos szerepe lehet a baba és az új anyuka szocializációjában. Úgyhogy én úgy döntöttem, hogy szeretnék élni ezekkel a lehetőségekkel mindannyiunk érdekében.
  • lakás rendben tartása - nem vagyok egy tisztaságmániás amúgy sem, mindig szenvedés volt hogy rendben tartsak magam körül egy lakást, de az elmúlt években nagy előrelépést értem el ebben, és ezt szeretném lehetőleg még tovább fejleszteni (na nem abban nemvagyok biztos, hogy el lehet érni a pedánsságnak még ennél is magasabb fokára, hanem hogy én személy szerint képes vagyok-e rá... :D)
  • emberi kapcsolatok szorosan tartása - na ebben viszont nem voltam jó a tavalyi évben. Olyan rosszul viseltem a terhesség első felét, hogy semmi erőm nem volt ezeket a kapcsolatokat ápolni és építeni, így erre szeretnék különös figyelmet fordítani az év első 3 hónapjában, és aztán is ahogy a lehetőségeink adják a babával együtt.
  • sok közös program a férjemmel - noha ezt hagytam a sorban utoljára, ez az amit a legjobban szeretnék megvalósítani. Ebben az évben nem fogok a munka miatt hajtani, és a férjemnek is bejött a munkahelyváltás, itt rugalmas munkaidő és home office lehetőség is van, és elegendő embert alkalmaznak, szóval minden adott, hogy ezzel a tervemmel kapcsolatban is elégedett legyek egy év múva.

 

photo-1484480974693-6ca0a78fb36b.jpeg

 

Tudom, hogy a fentiek nem lesznek könnyűek. Azt is tudom, hogy elképzelésem sincs arról, hogy milyen lesz az élet egy kisbabával. Tudom, hogy vannak nyűgös, hasfájós, nem alvó gyerekek, akik extra figyelmet, türelmet, kitartást igényelnek, de mindezek ellenére is optimista vagyok és nem a nehézségeket nézem, hanem hogy milyen csodálatos év áll előttünk a kisbabánkkal és én mindent meg fogok tenni azért, hogy ez az év még nagyon sok csodálatos évet megalapozzon!

A bejegyzés trackback címe:

https://basszusanyalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr7414526258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása